مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 آبان 1399 ساعت 14:352020-11-02پزشكي

ایران ؛ بیشترین مصرف کننده تریاک درجهان| از تجویز تریاک خودداری کنید!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دکتر رضا ملک زاده معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت در آیین تبادل تفاهم نامه مشترک ستاد مبارزه با مواد مخدر و سازمان نظام پزشکی با اشاره به سرطانزایی مصرف تریاک اظهار کرد: - ایران ؛ بیشترین مصرف کننده تریاک درجهان از تجویز تریاک خودداری کنید! معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت با اشاره به این که تحقیقات دو دهه اخیر نشان می دهد، تریاک همانند سیگار سرطان زاست؛ گفت: باید به همه پزشکان اطلاع رسانی کنیم که از تجویز تریاک به عنوان دارو خودداری کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، دکتر رضا ملک زاده معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت در آیین تبادل تفاهم نامه مشترک ستاد مبارزه با مواد مخدر و سازمان نظام پزشکی با اشاره به سرطانزایی مصرف تریاک اظهار کرد: عمده سرطانزایی در تریاک خالص است و حدود 8 تا 10 درصد ایرانیان بالای 40 سال تریاک مصرف می کنند.

وی افزود: تصور اینکه تریاک برای سلامتی فایده دارد، در بین اندکی از مردم رواج داشته و نگران کننده است و باید به همه پزشکان اطلاع رسانی کنیم که از تجویز آن به عنوان دارو خودداری کنند.

معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت با اشاره به این که 10 هزار تن تریاک در جهان تولید می شود که 20 درصد آن به صورت خام مصرف می شود، ادامه داد: از این مقدار تقر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران ؛ بیشترین مصرف کننده تریاک درجهان| از تجویز تریاک خودداری کنید!

ایران ؛ بیشترین مصرف کننده تریاک درجهان| از تجویز تریاک خودداری کنید!